https://www.usmedia.nl/

3 minuten

Geschreven door: Casper van Schie

De ideale opdrachtgever heeft idealen (en vertrouwen)

Er zijn opdrachtgevers waar je eenmalig of af en toe een prima klus voor doet, en er zijn opdrachtgevers die al snel echte partners worden. Partners bij wie wij ons als een vis in het water voelen. Waar zít 'm dat nou precies in? Wat maakt van een klant een koning?

  • sidn
  • idh
  • salary matrix tool

SIDN is zo’n klant. Al vanaf 2013 werken wij met hen samen aan optimaal beheer van het NL-domein, het versterken van de SIDN-positionering en het maken van impact op het gebied van cybersecurity en online identity. In het SIDN Klantverhaal vertelt online communicatiespecialst Nicole Wedler wat voor haar organisatie de meerwaarde is van onze langdurige samenwerking.

Naast het partnership met SIDN zijn er ook steeds meer goededoelenorganisaties waar wij een perfecte match mee hebben.

High Five

Neem bijvoorbeeld IDH, The Sustainable Trade Initiative. IDH spant zich met veel succes in voor de verduurzaming van internationale handelsketens. Nadat zij Us Media in 2020 en 2021 inschakelden voor de (door)ontwikkeling, upgrade en uitbreiding van een belangrijke tool, de Salary Matrix tool, koos IDH eerder dit jaar na een Europese aanbesteding weer voor Us Media. Net als wij, zag ook IDH de grote meerwaarde van ons partnership en kozen zij er volmondig voor de samenwerking voort te zetten.

Een van de redenen waarom IDH zo perfect bij ons past, is waar zij voor staan. Deze club maakt onder meer een aantoonbaar verschil als het gaat om de verbetering van leefomstandigheden van werkers. De IDH Salary Matrix tool wordt inmiddels wereldwijd gebruikt door een groot aantal toonaangevende certificeringsorganisaties en internationaal opererende bedrijven. Honderdduizenden werkers krijgen hierdoor een beter loon en dat betekent een beter leven nu en in de toekomst voor hun gezinnen. Daar hebben wij, Us Media uit Amsterdam, iets aan mogen bijdragen.

IDH People

Er is naast het goede gevoel iets bij te dragen aan een betere wereld, nóg een aspect waardoor wij ons zo senang voelen in de samenwerking met IDH. Dat is de rol die wij kunnen vervullen binnen de samenwerking. IDH toont keer op keer volledig te vertrouwen op onze expertise. We krijgen veel vrijheid, waardoor wij binnen IDH-projecten precies de rol kunnen vervullen die ons op het lijf geschreven is en waarmee we de meeste impact kunnen maken.

Zo leveren wij IDH niet alleen dedicated development power, maar helpen we hen alles uit hun innovaties en projecten te halen met ons advies, technisch consultancy en projectcoördinatie. Onze mensen voelen zich door het vertrouwen van IDH uitgedaagd om hun allerbeste bijdrage te leveren. Liefst komen zij met nog iets meer dan wordt gevraagd. En dat is denk ik naast het gevoel van ‘purpose’ en het optimaal kunnen inzetten van onze expertise, de derde reden waarom wij steeds vaker actief op zoek gaan naar langetermijn partnerships à la IDH. Opdrachtgevers als deze maken het nóg leuker om bij Us Media te werken. Op alle niveaus.

Mocht je dit lezen en besluiten dat het tijd is om je talenten optimaal te benutten voor organisaties als IDH: bel, of kijk eens op onze werken bij-pagina. Ben je zelf onderdeel van een (goededoelen) organisatie met serieuze online uitdagingen en denk je dat we bij elkaar passen? Laten we kennismaken. Wie weet ligt er een perfect partnership in het verschiet.

Casper van Schie
Strategy director & partner

koffie?

Neem even contact op en we maken snel een afspraak.