Tover

ambitieus internationaal online platform

Mooi resultaat van ons partnership met deze bevlogen zorginnovators

image

Achtergrond

Tover (voorheen Active Cues) creëert geluksmomenten voor mensen met een beperking. Dat doen zij door speelse, slimme producten en diensten te ontwikkelen, zoals de fantastische Tovertafel. De ambitie is om in 2025 10 miljoen geluksmomenten per dag in de zorg en het onderwijs te creëren, in Nederland én daarbuiten. Dat vraagt om een nieuw online platform dat de verschillende doelgroepen kan inspireren en informeren, gemakkelijk door de site leiden en een helder handelingsperspectief geven.

Opdrachtgever
Tover
Opdracht
Ontwerp en bouw een internationaal online platform met doorvertaling van de nieuwe positionering en Tover-brand
Doelgroep
Nieuwe klanten, bestaande klanten, potentiële werknemers

Technology partner

Tover zit in een opwindende fase. Met zijn product de Tovertafel gaat het bedrijf de grens over en er wordt heel hard gewerkt om die internationale expansie goed te laten verlopen. Us Media ondersteunt Tover de komende jaren als technology partner in dit groeiproces.

Oplossing

In samenwerking met Tover ontwikkelden we een platform tover.care die internationale groei mogelijk maakt en die voor de marketeers en productowners het platform vormt waarop alle activiteiten samenkomen. Contentmanagers kunnen de site met gebruiksvriendelijke tools zelfstandig inrichten, vullen en uitbouwen. Een rijke bibliotheek met componenten biedt heel veel flexibiliteit én houvast voor het maken en uitrollen van nieuwe campagnes en producten in alle landen. Natuurlijk namen wij ook de doorvertaling van de nieuwe naam en huisstijl naar het online platform voor onze rekening.

Games

Tover staat voor ‘purposeful play’ en spellen vormen dan ook een belangrijk onderdeel op de site. De spellen zijn gericht op mensen met een beperking en draaien op de Tovertafel: een belangrijke zorginnovatie die betekenisvol spelen bevordert. Samen met Tover is dit onderdeel helemaal opnieuw opgebouwd en vormgegeven, zodat gebruikers wereldwijd eenvoudig door het games-aanbod kunnen navigeren.

aws

Het platform draait volledig in de cloud via Amazon Web Services (AWS). Door slim te cachen en beelden optimaal te leveren, is de website uitzonderlijk snel geworden — zonder concessies te doen aan kwaliteit. Alles schaalbaar, dus ook bij grote bezoekersaantallen optimale prestaties.

imgix

Dankzij realtime image processing van imgix zijn alle beelden altijd optimaal weergegeven, qua compressie en omvang. Daarnaast verzorgt imgix met behulp van slimme gezichtsherkenningalgoritmes automatisch de juiste uitsnedes.

wordpress

Basis voor het CMS is WordPress. Daaroverheen: maatwerk. Wij maakten WP geschikt om snel, veilig en schaalbaar vanuit de AWS-cloud te draaien. De beelden komen vanuit het CDN van imgix, de overige onderdelen direct vanuit het CDN van AWS.

meer weten?

Laat je verrassen. Er is meer mogelijk dan je denkt.

maak direct een afspraak